ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

THERE ARE PLENTY OF GOOD REASONS TO VISIT A TRADE SHOW IN FRANCE

ΓΑΛΛΙΑ - ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ

Κάθε χρόνο στη Γαλλία διοργανώνονται και φιλοξενούνται 1.100 δημόσιες και εμπορικές εκθέσεις ( 407 στην περιοχή του Παρισιού, Ile-de-France) και 2.800 επιστημονικά συνέδρια, ενώ παράγονται πάνω από 30,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε, εκ των οποίων 17,5 δισεκατομμύρια ευρώ επενδύονται στην περιοχή του Παρισιού.

Οι εκθέσεις αυτές συμβάλλουν στην ανάπτυξη της καινοτομίας, της κατάρτισης και της ενίσχυσης των μεγάλων οικονομικών κλάδων, των εκπαιδευμένων κοινοτήτων, των τοπικών αρχών και του τουρισμού.

7 καλοι λογοι για να επισκεφθειτε μια γαλλικη εμπορικη εκθεση

1. Διεθνής προσανατολισμός
Οι γαλλικές διεθνείς εμπορικές εκθέσεις αντικατοπτρίζουν την παγκόσμια αγορά στον τομέα τους. Προσελκύουν πολλές εταιρείες εκτός Γαλλίας και καταγράφουν μεγάλο αριθμό διεθνών επισκεπτών. Ακόμα, προσελκύοντας επισκέπτες από χώρες που εκπροσωπούνται λιγότερο σε άλλες ευρωπαϊκές εκθέσεις, όπως χώρες της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Οι γαλλικές εκθέσεις λειτουργούν ως δίαυλος προς τις γαλλικές, ευρωπαϊκές αλλά και παγκόσμιες αγορές.

2. Ένα μέσο προς τις εξαγωγές
Οι εμπορικές αυτές εκθέσει προσφέρουν στις γαλλικές και διεθνείς εταιρείες την ευκαιρία να δικτυωθούν με μεγάλο αριθμό υποψήφιων πελατών και προμηθευτών εντός μιας συγκεντρωμένης χρονικής περιόδου.

3. Ένα διεθνές σημείο αναφοράς
Ως σημείο εξειδίκευσης ενός συγκεκριμένου τομέα ή βιομηχανίας, οι εμπορικές εκθέσεις επιτρέπουν στις εταιρείες να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους, να προωθούν τις καινοτομίες τους, και να παρακολουθούν από κοντά τα προϊόντα και τις καινοτομίες των ανταγωνιστών τους.

4. Ένα αποτελεσματικό και επικερδές εργαλείο
Για κάθε 1 € όπου μια εταιρεία επενδύει για τη συμμετοχή της σε μια εμπορική έκθεση, κερδίζει κατά μέσο όρο 10 € στα έσοδα της. Το ένα τέταρτο αυτών των εσόδων δημιουργείται κατά τη διάρκεια της έκθεσης και τα υπόλοιπα 3/4 στους 3 με 10 επόμενους μήνες.

5. Αξιοπιστία
Οι επαγγελματίες του κλάδου θεωρούν τη συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση ως το καλύτερο και οικονομικότερο διαφημιστικό εργαλείο, ακόμα και σύγκριση με το διαδίκτυο.

6. Ένα στρατηγικό μέσο επιχειρηματικής εξέλιξης
Οι εκθέτες παράγουν σημαντικό μέρος των ετήσιων εσόδων τους στις εκθέσεις, οι οποίες είναι ιδανικές πλατφόρμες συναλλαγών. Εκτός από τη λήψη παραγγελιών, υπάρχουν πολλά άλλα στρατηγικά οφέλη εδώ καθώς μπορείτε: να μάθετε για μια νέα αγορά, να ξεκινήσετε ή να ανακαλύψετε ένα νέο προϊόν, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, να ενισχύσετε την παρουσία σας, να αναζητήσετε και να υπογράψετε νέα συμβόλαια, να δημιουργήσετε επαφές με προμηθευτές, αγοραστές ή διανομείς κλπ.

7. Εμπεριστατομένες προσφορές ανά τομέα
Οι γαλλικές εκθέσεις χωρίζονται σε ξεχωριστούς τομείς: Οι κατηγορίες εκθετών ορίζονται εμφανώς και οι επιλογές των επισκεπτών εξατομικεύονται για να ικανοποιήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες κάθε μεμονωμένου επισκέπτη. Οι γαλλικές εκθέσεις καθοδηγούν και κατευθύνουν τον επισκέπτη μέσω μιας εύκολης πλοήγησης, επιτρέποντάς του να αξιοποιήσει στο έπακρο την παρουσία του στην έκθεση.

ΠΑΡΙΣΙ, ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ

Φιλοξενώντας σχεδόν 200 διεθνείς εμπορικές εκθέσεις κάθε χρόνο, το Παρίσι βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Μιλάνο και η Μαδρίτη.

- Νο 1 σε αριθμό εκδηλώσεων
- Νο 1 σε αριθμό εκθετών
- Νο 1 σε αριθμό επισκεπτών
- Νο 1 πόλη συνολικής καθαρής έκτασης (το Παρίσι έχει 682.200 m²)

Εξελιγμένες υποδομές για διοργάνωση εκδηλώσεις παγκόσμιας κλάσης:
Το Παρίσι είναι ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός στον κόσμο, με περισσότερα από 110.000 δωμάτια ξενοδοχείων σε όλες τις κατηγορίες. Είναι εύκολα προσβάσιμο οδικώς, αεροπορικώς και σιδηροδρομικώς, ενώ αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες γαλλικές και ευρωπαϊκές πόλεις.

Παρίσι, μια πόλη σύμβολο πολιτισμού, μοναδική στον κόσμο.

Εκθέσεις μέλη της Promosalons